Главная / !Хайфа, Крайот, Нешер / אבי בינמו: לקדם שיכון לזוגות צעירים בנשר

אבי בינמו: לקדם שיכון לזוגות צעירים בנשר

21.02.13, 07:52

לדברי חבר המועצה «יש צורך דחוף ליצור דיור בר-השגה לזוגות צעירים וליצור העדפה ברורה עבור אלו ששירתו בצה»ל ובכוחות הביטחון, ועבור אלו שעשו שירות לאומי בנשר»

איל לרמן

חבר מועצת העיר נשר אבי בינמו, המתמודד בימים אלה על ראשות העיר, טוען כי קיים צורך דחוף לקדם בנשר ובפרט בשכונת רמות-יצחק בנייה בת-השגה לזוגות צעירים כדי להשאיר את הצעירים בעיר.

בינמו: «העובדות מלמדות כי אוכלוסיית העיר מנתה בשנת 1998 24 אלף נפש. וכיום, 15 שנים מאוחר יותר, אוכלוסיית העיר לא השתנתה ומונה 24,383 נפש. יש צורך דחוף ליצור דיור בר-השגה לזוגות צעירים וליצור העדפה ברורה עבור אלו ששירתו בצה»ל ובכוחות הביטחון, ועבור אלו שעשו שירות לאומי בנשר».

לדבריו, את השטח של אצטדיון הכדורגל הישן בתל-חנן יכולה עיריית נשר לייעד להקמת שלושה מבנים בני 16 קומות כל אחד שיכילו 192 יחידות דיור, ולדרוש שכל הדירות ייועדו לזוגות צעירים וכי מחיר דירת שלושה חדרים לא יעלה על 550 אלף שקל ודירת ארבעה חדרים כ-720 אלף שקל.

יש לציין כי העירייה שוקלת למכור את השטח למינהל מקרקעי ישראל, אבל בינמו מאמין כי נכון יותר לוותר על הכספים מהמינהל ולהבטיח בינוי לזוגות צעירים במחיר סביר.

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4346852,00.html

О Александр Волк

Александр Волк  ( волонтер до 2021) Хайфа

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан