Главная / !Хайфа, Крайот, Нешер / רשימת ”חיפה ביתנו“ — מי אנחנו

רשימת ”חיפה ביתנו“ — מי אנחנו

תכירו את הרשימה שלנו למועצת העיר!

לזר קפלון

פוליטיקאי ישראלי. בן למשפחת מהנדסים. בוגר מכון להנדסה ובנייה בעיר לבוב. שירת בצבא ברית המועצות. עלה לישראל בשנת 1990 והשתקע בחיפה.
סיים קורסים מקצועיים לאדריכלים בטכניון, למעלה מ-25 שנה עובד במשרד האדריכלים המוביל בתחום בינוי ערים. עד גיל 40 עשה שירות מילואים בצה»ל.
מגיל צער התאמן בג’ודו. עם עלייתו ארצה לזר ייסד עמותה שעסקה בספורט. הגוף האמור מאגד למעלה מ-40 מאמנים וקרוב ל-1000 נערים ונערות שעוסקים בענפי הספורט השונים: ג’ודו, היאבקות חופשית, סמבו (אמנות לחימה), קראטה, אייקידו, אגרוף, טאיקוונדו ואחרים.
בין השנים 2009-2011 שימש בתור חבר בהנהלת האגודה הישראלית לג’ודו, היאבקות חופשית ואגרוף.
בעל חגורה שחורה בג’ודו. זכה במדליית ארד במכבייה 2017. אלוף ישראל בברידג’ לשנת 2011. באותה שנה השתתף באליפות אירופה בברידג’ במסגרת של נבחרת ישראל.
בשנת 2003 נבחר לכהן בתור חבר מועצה של עיריית חיפה. במשך 5 שנות כהונה היה פעיל בוועדת הספורט העירונית, תת-וועדה לבנייה ועסק במיזמים לקידום ופיתוח הנוער בחיפה. מספר פעמים מונה לחבר בהנהלת העמותה לקליטת עלייה וחבר בהנהלת המתנ»ס בהדר.
בין השנים 2006-2009 שימש בתור יו»ר הסניף של תנועת קדימה ברחוב הרוסי בחיפה. בשנת 2016 נבחר לתפקיד היו»ר של הסניף החיפאי של מפלגת ישראל ביתנו.

אילנה קרטיש
ספורטאית ישראלית מפורסמת, מתאבקת בסגנון החופשי, זוכת 4 מדליות כסף באליפויות אירופה, ספורטאית אולימפית שייצגה את ישראל לראשונה בהיסטוריה במשחקים האולימפיים שנערכו בריו דה ז’ניירו בשנת 2016. שירתה בצה»ל. בעלת תואר אקדמי בתחום ניהול וארגון הספורט.
בזכות הישגיה בשנת 2016 זכתה בתואר «אשת השנה» בתחרות של ערוץ 9 שהוקדשה ליום השנה ה-25 לעלייה הגדולה מברית המועצות וחבר העמים.
אילנה משתתפת באופן פעיל בעבודתו של הוועד האולימפי הישראלי תוך שהיא עורכת מצגות ומגישה הרצאות לנוער. נוטלת חלק בפעילות של וועדת הספורט של הכנסת.

גרי קורן

”לאחר שמשפחתי ירדה לקנדה בשנת 2006 החלטתי לחזור לישראל באופן עצמאי היות וישראל היא ביתי היחיד והאמיתי. שירתתי בצה»ל שירות מלא של 3 שנים ביחידה קרבית בהיותי חייל בודד. מאז שחרורי אני עוזר לחיילים בודדים אחרים בפרט, ולמשרתי המערכות השונות בכלל. נלחם על הציונות העוצמתית בחיפה, תוך טרפוד הפגנות תומכות טרור של קיצונים ערבים מחד, ומארגן הפגנות פרו-ישראליות מאידך“. גרי קורן הוא יושב ראש מחוז צפון של «צעירי ישראל ביתנו».

טטיאנה ג’ון

יו»ר המטה של «חיפה ביתנו». «בשנת 1990 עליתי לארץ מקייב ומאז בדרך-קבע אני מתגוררת בחיפה. במשך שנים רבות אני עובדת כעצמאית בין היתר בתחום של תיירות מרפא. מזה שנים רבות אני חברה במפלגת ישראל ביתנו, שותפה לדרך ולערכים של המפלגה. מטרתי היא להוכיח את מעמדה של חיפה כבירת הצפון של ישראל, לעזור בהפיכתה לעיר אטרקטיבית יותר לצעירים, פנסיונרים ועולים חדשים. כדאי לחזק את העמדות של ישראל ביתנו במצב של קיום בצוותא שנרקם בעיר של שלוש הדתות».

בוריס מז’ריצקי

רופא שיניים, עלה לישראל בשנת 1990 יחד עם משפחתו הישר לחיפה. מיוזמי פתיחת הקורסים לרופאים-עוליםבמסגרת התוכנית של משרד הבריאות. מונה להיות אחראי של הקורס הראשון. חבר מלא באגודה לרפואת השיניים בישראל. אחד מחברי צוות היוזמה שמעניק סיוע חינמי לניצולי שואה. זכה לקבל תעודות הוקרה רבות מעיריית חיפה.

אולג פרברוב

נולד בבלארוס, עלה לארץ בשנת 1991 הישר לחיפה. בוגר הטכניון, מהנדס אזרחי. עובד במקצוע. בעל של למעלה מ-20 שנות ותק. נוטל חלק במיזמי בנייה בעלי חשיבות לאומית. שירת ביחידה קרבית. למעלה מ-15 שנה עשה שירות מילואים.

אבי יניב

עלה ארצה בשנות ה-70 מברית המועצות לשעבר. מהנדס מכונות במקצועו, בעל של למעלה מ-40 שנות ניסיון עבודה בארץ ובחו»ל. שירת בתור חבלן ביחידה של הנדסה קרבית, לאחר מכן מדי שנה עשה שירות מילואים במשך תקופה של 25 שנה. שנים ארוכות רכש מומחיות בתחום הלוגיסטיקה, ניהול רכש וארגון ייצור יעיל.

אלכסנדרה שובין

ספורטאית מקצועית, עלתה לארץ ממוסקבה בשנת 2001. המשיכה להתאמן באופן מקצועי. שירתה בצה»ל. במשך שנים רבות הייתה אלופת ישראל וחברה בנבחרת הלאומית. למעלה מ-5 שנים עבדה עם עולים חדשים בעמותה לקליטת העלייה בחיפה. מרכזת פרויקטים במסגרת הארגון «סיכוי לצעירים».

ולדימיר פטרוב

עלה לארץ בשנת 1997. רופא במקצועו. עשה הסבה מקצועית, כעת עובד בתור עו»ד ונוטריון. לפני שעלה ארצה הקדיש זמן רב לפעילות ציבורית. נבחר למועצות של ערים שונות ברוסיה. שימש בתור סגן ראש עיריית קמרובו. כמו כן שימש בתור יועץ משפטי עצמאי במספר חברות.

פליקס אושרנקו

עלה לארץ לפני 26 שנים. מהנדס חשמל במקצועו, גמלאי של חברת החשמל. פרש לגמלאות לאחר 24 שנות עבודה בחברה. השתתף בהקמת מפלגת «ישראל בעלייה» והן בהקמת התנועה «ישראל ביתנו». שימש בתור רכז אזורי של «ישראל בעלייה» בחיפה ובצפון הארץ. כיום חבר מרכז של «ישראל ביתנו». ב»חיפה ביתנו» אחראי לטיפול בגמלאים ובאנשים בגיל הזהב. בכוונתו לפעול ולסייע בתעסוקת מהנדסים-עולים.

מקסים גושין

עלה לארץ בשנת 1995. סיים בהצטיינות 12 שנות לימוד. למד תכנות בטכניון. כעת משלים לימודי כלכלה. אומן הספורט בענפים: ג’ודו והיאבקות חופשית. מספר פעמים אלוף ישראל, משתתף באליפויות העולם ואירופה. זוכה במדליה באליפות העולם ביוניפייט. בוגר מכללת וינגייט לחינוך גופני, מאמן נבחרת ישראל בג’ודו לנוער. שופט בעל קטגוריה בינלאומית.

О Редакция Сайта

Статья размещена с помощью волонтёра сайта. Волонтер сайта не несет ответственность за мнения изложенные в статье. Статья написана не волонтером. Артур Клейн arthurhaifa@gmail.com

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан